بهترین شیشه عینک طبی ضد خش
نوشته شده توسط : poya

بهترین برندهای ژاپنی لنز عینک

معروف ترین برندهای ژاپنی در بازار ایران به شرح زیر است.

شیشه عینک

لنز توکای: به جرات می توان گفت که این برند بهترین برند لنز نسخه ای موجود در سراسر جهان است. این شرکت خالق فناوری است. تجربه و دانش آنها سال هاست که بالاتر از سایر شرکت های دنیاست و کیفیت محصولاتشان بسیار بالاست. برای مشاهده محصولات آنها روی نام تجاری آن لنز در ابتدای این متن کلیک کنید.

 

لنز هویا: این برند نیز یکی از معروف ترین برندهای ایران است و تقریباً در تمام شهرهای ایران این لنز را به مشتریان خود عرضه می کند. کیفیت محصولات این برند بسیار خوب است اما قیمت آن بسیار بالاست. اما همچنان می توان از آن به عنوان یک برند لوکس و باکیفیت یاد کرد.

 

لنز عینک طبی آلمانی فرانسوی

 

بهترین برندهای اروپایی و آمریکایی

در حال حاضر بسیاری از برندهای مطرح اروپایی و آمریکایی در ایران نمایندگی رسمی دارند و هر کدام طیف وسیعی از محصولات را عرضه کرده اند. مهمترین آنها به شرح زیر است.

 

لنز کداک

این برند آمریکایی اصالتاً تولید کننده دوربین های عکاسی است که امتیاز برند خود را در زمینه لنزهای طبی به Signet Armorlite فروخت تا این شرکت با سابقه طولانی و نام قوی کداک بتواند لنزهای نسخه ای را برای چشمان شما تولید کند.کیفیت لنزهای این برند شیشه عینک واقعا خوب است و قیمت آنها نیز در بازار متوسط ​​است. یعنی نه خیلی گران است و نه خیلی ارزان. محصولات این برند را می توانید در صفحه اختصاصی کداک که لینک آن در ابتدای همین پاراگراف است مشاهده کنید.

 

لنز Essilor

این برند فرانسوی همچنین یکی از قوی ترین تولیدکنندگان لنزهای طبی در سراسر جهان است. Essilor کارخانه‌های تولید شیشه و لنز برای عینک در سراسر جهان دارد. در واقع باید گفت که یکی از قطب های اصلی لنزهای نسخه ای در جهان است. این فناوری منحصر به فرد خود را دارد و در بسیاری از زمینه ها پیشرو در صنعت است. همچنین قیمت محصولات آن از گران ترین قیمت های بازار است. حتما به صفحه اختصاصی او سر بزنید.

 

لنز غواصی

یک برند ایتالیایی با سابقه طولانی در تولید عینک آفتابی و عینک. کیفیت محصولات این برند نیز بسیار بالا بوده و رضایت بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است. محصولات این برند نیز در رده گران قیمت قرار می گیرند. بنابراین، اگر به دنبال یک برند محبوب و باکیفیت هستید، حتماً به صفحه آنها سر بزنید.

 

لنز زایس

این برند آلمانی یکی از قدیمی ترین برندها در صنعت نوری است.تقریباً همه ما حداقل یک بار این نام را شنیده ایم. اما متاسفانه هیچ نماینده قوی و فعالی از این برند در ایران وجود ندارد و به صورت حرفه ای فعال نیستند. از طرفی محصولات تقلبی زیادی از این برند در بازار ایران وجود دارد شیشه عینک





:: برچسب‌ها: خرید عدسی , انواع عدسی فتوکرومیک , بهترین شیشه عینک طبی ضد خش ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: